Вид документа:

Кваліфікаційна робота здобувача вищої освіти
Інф
Серопян О. І. Дослідження методів оцінювання знань які використовуються у дистанційному навчанні : магістерська атестаційна робота, пояснювальна записка / О. І. Серопян ; кер. роботи доц. Руденко Д.О. ; ХНУРЕ, Кафедра Інформатики. – Харків, 2013. – 102 с. : CD


Статистика використання: Видач: 0

Анотація:
Метою даної магістерської роботи є аналіз методів і засобів оцінювання знань, створення тестів і самого тестування студентів, яві використовуються у дистанційному навчанні. Такий аналіз проведено на прикладі системи дистанційного навчання з відкритим кодом OLAT.
На основі проведеного дослідження були виявлені всі переваги і недоліки дистанційного навчання, були досліджені популярні методи тестування і оцінки знань і застосовані на практиці в системі дистанційного навчання OLAT.
Результатом магістерської роботи є детально досліджена система дистанційного навчання з відкритим кодом OLAT і алгоритм тестування і оцінки знань для цієї системи.

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ, OLAT, СИСТЕМА ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ, ТЕСТУВАННЯ ЗНАНЬ, СТАНДАРТ SCORM, LMS, CMS, LCMS
Целью данной магистерской работы является анализ методов и средств оценки знаний, создание тестов и самого тестирования студентов, используются в дистанционном обучении. Такой анализ проведен на примере системы дистанционного обучения с открытым кодом OLAT.
На основе проведенного исследования были выявлены все преимущества и недостатки дистанционного обучения, были исследованы популярные методы тестирования и оценки знаний и применены на практике в системе дистанционного обучения OLAT.
Результатом магистерской работы является подробно исследована система дистанционного обучения с открытым кодом OLAT и алгоритм тестирования и оценки знаний для этой системы.

ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ, OLAT, СИСТЕМА ДИСТАНЦИОННОГО ОБУЧЕНИЯ, ТЕСТИРОВАНИЕ ЗНАНИЙ, СТАНДАРТ SCORM, LMS, CMS, LCMS
The purpose of this master's thesis is to analyze the methods and means of assessment, test creation and testing of students used in distance learning. Such an analysis is conducted on the example of e-learning open source OLAT.
Based on the study identified the advantages and disadvantages of distance learning were explored popular methods of testing and evaluating knowledge and applied in practice in distance learning system OLAT.
The result is a master of detail studies of distance education and open source OLAT and algorithm testing and evaluation of knowledge of the system.

DISTANCE LEARNING, OLAT, REMOTE TRAINING AND KNOWLEDGE TESTING, THE STANDARD SCORM, LMS, CMS, LCMS