Вид документа:

Кваліфікаційна робота здобувача вищої освіти
ТКС
Малютiн М. В. Управління якістю обслуговування споживачів білінгової служби : дипломна робота, пояснювальна записка / М. В. Малютiн ; кер. роботи зав.каф. Поповський В.В. ; ХНУРЕ, Кафедра Телекомунікаційні системи. – Харків, 2013. – 114 с. : CD


Статистика використання: Видач: 0

Анотація:
Об’єктом дослідження є методи управління та контролю білінга
Цель роботи: дослідження та аналіз технологий биллинговых служб операторов связи, методів управління, контролю білінга та підвищення якості надаваємих послуг.
Представлена математична модель оцінки показників якості біллінгу для послуг нових поколінь



БІЛЛІНГ, ПАКЕТНА МЕРЕЖА, АРХИТЕКТУРА, МЕРЕЖА НАСТУПНИХ ПОКОЛІНЬ, АНАЛІЗ, ТРАФІК, РЕСУРСИ, PLMN, PSTN, NGN, QoS, INTERNET, IP, TCP, EII, IN, TMN, ІTU

The object of study is the methods of management and control Biling

Purpose: study and analysis technologies billing services operators communications, management, control, billing and improve the quality of the offered services.
A mathematical model for evaluating quality billing services for new generations

BILLING, PACKET NETWORKS, ARCHITECTURE, NEXT GENERATION NETWORKS, ANALYSIS, TRAFFIC, RESOURCES, PLMN, PSTN, NGN, QoS, INTERNET, IP, TCP, EII, IN, TMN, ITU


Объектом исследования являются методы управления и контроля билинга.
Цель работы: исследование и анализ технологий биллинговых служб операторов связи, методов управления, контроля биллинга и повышения качества предоставляемых услуг.
Представлена ??математическая модель оценки показателей качества биллинга для услуг новых поколений.




БИЛЛИНГ, ПАКЕТНЫЕ СЕТИ, АРХИТЕКТУРА, СЕТЕЙ СЛЕДУЮЩИХ ПОКОЛЕНИЙ, АНАЛИЗ, ТРАФИК, РЕСУРСЫ, PLMN, PSTN, NGN, QoS, INTERNET, IP, TCP, EII, IN, TMN, ИTU