Вид документа:

Кваліфікаційна робота здобувача вищої освіти рівня магістр
МЗ
Оганісян І.Р. Контакт-центр підприємства : дипломна робота, пояснювальна записка / І.Р. Оганісян ; кер. роботи ст. викл. Бибка О.І; ХНУРЕ, Кафедра «Мережі зв’язку». – Харків, 2013. – 112 с. : CD


Статистика використання: Видач: 0

Анотація:
Пояснювальна записка: 112 с., 10 табл., 35 рис., 10 джерел.

Об’єкт дослідження: контакт-центр підприємства.
Мета дипломної роботи: розглянути основні принципи організації и роботи контакт-центрів, обрати обладнання і розробити програмне забезпечення для контакт-центру підприємства.
Метод дослідження: аналітичний.
Результати – розглянуті основні принципи роботи контакт-центрів, проведений порівняльний аналіз обладнання, необхідного для створення контакт-центру, розроблено програмне забезпечення для системи управління базою даних.
Результати дипломної роботи можуть бути застосовані при створенні контакт-центрів різних підприємств.

КОНТАКТ-ЦЕНТР, ОБЛАДНАННЯ, БАЗА ДАНИХ.


Пояснительная записка: 112 с., 10 табл., 35 рис., 10 источников.

Объект исследования: контакт-центр предприятия.
Цель дипломной работы: рассмотреть основные принципы организации и работы контакт-центров, выбрать оборудование и разработать программное обеспечение для контакт-центра предприятия.
Метод исследования: аналитический.
Результаты – рассмотрены основные принципы работы контакт-центров, проведен сравнительный анализ оборудования, необходимого для создания контакт-центра, разработано программное обеспечение для системы управления базой данных.
Результаты дипломной работы могут быть применены при создании контакт-центров различных предприятий.

КОНТАКТ-ЦЕНТР, ОБОРУДОВАНИЕ, БАЗА ДАННЫХ.


The document consists of 112 pp., 10 tables, 35 fig., 10 sources.
Object of research – Call-center of enterprise.
Purpose of the work – to analyze basic principals of organization and work of call-centers, to select equipment and to develop software for call-center of enterprise.
Method of research – analytical.
Results – here are considered basic principals of work of call-centers, compared equipment that is needed for call-center creation, developed software for data base.
The results of the work can be used for creating call-centers of enterprises

CALL-CENTER, EQUIPMENT, DATA BASE.