Вид документа:

Кваліфікаційна робота здобувача вищої освіти рівня магістр
МЗ
Бабіна О.С. Організація контакт-центра на базі IP-PBX Asterisk : дипломна робота, пояснювальна записка / О.С. Бабіна ; кер. роботи ст. викл. Павлова Н.П.; ХНУРЕ, Кафедра мережі зв’язку. – Харків, 2013. – 80 с. : CD


Статистика використання: Видач: 0

Анотація:
Об'єкт проектування – контакт-центр на базі IP-PBX Asterisk.
Мета роботи – розвиток навичок аналізу моделей, архітектури і протоколів інформаційних мереж Національної інформаційної інфраструктури та використання їх на практиці для створення перспективних мереж згідно з положеннями Програми інформатизації України.

Розглянуті основні принципи побудови контакт-центрів із застосуванням новітніх технологій та обґрунтування рішень при проектуванні. Розглянуто налаштуваня конфігурації IP-PBX Asterisk. В розрахунковій частині визначено число операторів і з’єднувальних ліній, яке необхідно для побудови контакт-центру.

СЕРВЕР, VoIP-ШЛЮЗ, ІНТЕРАКТИВНЕ ГОЛОСОВЕ МЕНЮ (IVR),
SIP ПРОТОКОЛ, ІР-ТЕЛЕФОНІЯ, ІР РВХ, ІР-ТЕЛЕФОН.


Explanatory note: 80 р., 16 fig., 8 tab., 19 sources, 1 application.

Object design - contact center based IP-PBX Asterisk.
Purpose - to develop skills in analysis models, architecture and protocol information networks of the National Information Infrastructure and practical use for the creation of advanced networks in accordance with the provisions of the Programme of Informatization of Ukraine.

The basic principles of the contact center with the latest technology and support solutions in the design. Considered settings configuration IP-PBX Asterisk. As part of the settlement specified number of operators and connecting lines that are necessary to create the contact center.

SERVER, VOIP-GATEWAYS, INTERACTIVE VOICE MENU (IVR),
SIP PROTOCOL, IP TELEPHONY, IP PBX, IP PHONES.