К93
Курзанцева Л. І. Дослідження та розробка адаптивного людино-машинного інтерфейсу для навчально-тренувальних цілей : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.05 "Комп'ютерні системи та компоненти" / Курзанцева Лариса Ігорівна ; НАН України, Ін-т кібернетики ім. В. М. Глушкова. – Київ, 2012. – 20 с.
Курзанцева Л. І. Дослідження та розробка адаптивного людино-машинного інтерфейсу для навчально-тренувальних цілей : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.05 "Комп'ютерні системи та компоненти" / Курзанцева Лариса Ігорівна ; НАН України, Ін-т кібернетики ім. В. М. Глушкова. – Київ, 2012. – 20 с.
Статистика використання: Видач: 0
Анотація:
В дисертації розроблено варіант методології побудови і реалізації функцій
адаптивного інтерфейсу, який, на відміну від відомих, дає можливість при його створенні враховувати багато факторів, зокрема: стан працездатності та інформаційну компетентність користувача, що сприяє розширенню функціональних можливостей інтерфейсу і дозволяє ефективно використовувати систему. При цьому засоби й способи, що реалізують функції адаптації, виконано із застосуванням багатоагентної технології. Запропоновано метод побудови структури адаптивного інтерфейсу користувача з використанням запропонованого набору критеріїв для оцінки його якості. Розроблено макет адаптивного інтелектуального інтерфейсу в складі інформаційної системи "Тестування знань" та виконано його дослідження.
адаптивного інтерфейсу, який, на відміну від відомих, дає можливість при його створенні враховувати багато факторів, зокрема: стан працездатності та інформаційну компетентність користувача, що сприяє розширенню функціональних можливостей інтерфейсу і дозволяє ефективно використовувати систему. При цьому засоби й способи, що реалізують функції адаптації, виконано із застосуванням багатоагентної технології. Запропоновано метод побудови структури адаптивного інтерфейсу користувача з використанням запропонованого набору критеріїв для оцінки його якості. Розроблено макет адаптивного інтелектуального інтерфейсу в складі інформаційної системи "Тестування знань" та виконано його дослідження.
Тема: