Вид документа:

Автореферат дисертації

УДК:

681.5.015+62-83:629.4
М74
Мокін О. Б. Проблема ідентифікації моделей оптимального руху нелінійних розподілених динамічних систем класу багатомасових електричних транспортних засобів та методологія її вирішення : автореф. дис. ... д-ра техн. наук : 01.05.02 "Математичне моделювання та обчислювальні методи" / Мокін Олександр Борисович ; МОНМС України, Вінниц. нац. техн. ун-т. – Вінниця, 2012. – 36 с.


Статистика використання: Видач: 0

Анотація:
Створено цілісну методологію вирішення проблеми ідентифікації математичних моделей оптимального руху поверхнями зі складним рельєфом для нелінійних розподілених динамічних систем класу багатомасових електричних транспортних засобів, яка, по-перше, реалізує ідею декомпозицію проблеми ідентифікації за характерними складовими рельєфу, такими як прямолінійні відрізки, спуски і підйоми та закруглення у горизонтальній і вертикальній площинах; по-друге визначає умови припасування результатів розв'язання декомпозиційних задач в межах єдиної методології з врахуванням обмежень безпеки руху; по-третє, оптимальні моделі визначає не за критерієм мінімуму втрат електроенергії в якірних колах тягових електродвигунів електричних транспортних засобів, а за критерієм мінімуму втрат електроенергії тяговим електроприводом, що дозволяє, рухаючись за траєкторіями, визначеними цими моделями, мінімізувати не лише втрати електроенергії в якірних колах, але мінімізувати і споживання електроенергії тяговим електроприводом електричного транспортного засобу в цілому.