А66
Андрушко Ю. В. Метод активного управління чергою вузла транспортної телекомунікаційної мережі : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.12.02 "Телекомунікаційні системи та мережі" / Андрушко Юрій Володимирович ; Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків : ХНУРЕ, 2011. – 18 с.
Андрушко Ю. В. Метод активного управління чергою вузла транспортної телекомунікаційної мережі : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.12.02 "Телекомунікаційні системи та мережі" / Андрушко Юрій Володимирович ; Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків : ХНУРЕ, 2011. – 18 с.
- Електронна версія (pdf / 449 Kb)
- Замовити
Статистика використання: Завантажень: 3 Видач: 0
Анотація:
В роботі на підставі моделювання телекомунікаційних мереж (ТКМ) як системи
масового обслуговування (СМО) виду М/Г/1/m та МАР/Г/1/m отримано оцінки середньої довжини черги Transmission Control Protocol (ТСР)-сегментів, які очікують на підтвердження, імовірність втрати і середній час затримки сегментів у системі, а також їх середньоквадратичні відхилення. В роботі запропоновано дві нові процедури: адаптивну процедуру відкидання пакетів з динамічним підстроюванням знаменника граничної імовірності відкидання та експоненціального вагового коефіцієнта черги і процедуру оцінювання середньої довжини черги вузла на основі фільтру Калмана-Б'юсі. На підставі розроблених процедур запропоновано новий адаптивний метод активного управління чергою вузла транспортної телекомунікаційної мережі. Запропоновані процедури та метод активного управління чергою дозволяють підвищити корисну пропускну здатність транспортної телекомунікаційної мережі на прикладному рівні на величину до 9-14% та ефективність передачі даних на 4-5%.
масового обслуговування (СМО) виду М/Г/1/m та МАР/Г/1/m отримано оцінки середньої довжини черги Transmission Control Protocol (ТСР)-сегментів, які очікують на підтвердження, імовірність втрати і середній час затримки сегментів у системі, а також їх середньоквадратичні відхилення. В роботі запропоновано дві нові процедури: адаптивну процедуру відкидання пакетів з динамічним підстроюванням знаменника граничної імовірності відкидання та експоненціального вагового коефіцієнта черги і процедуру оцінювання середньої довжини черги вузла на основі фільтру Калмана-Б'юсі. На підставі розроблених процедур запропоновано новий адаптивний метод активного управління чергою вузла транспортної телекомунікаційної мережі. Запропоновані процедури та метод активного управління чергою дозволяють підвищити корисну пропускну здатність транспортної телекомунікаційної мережі на прикладному рівні на величину до 9-14% та ефективність передачі даних на 4-5%.
Тема:
- УДК
- 621.391 Загальні питання електрозв' язку. Кібернетика.Теорія інформації. Теорія сигналів стосовно електрозв' язку Ключові слова латиницею
- Next Generation Networks, NGN
- Quality of Service, QoS
- Random Early Detection, RED
- Active Queue Management, AQM Ключові слова
- телекомунікаційні мережі, ТКМ, телекоммуникационные сети, ТКС
- методи управління, методы управления, management methods
- телекомунікаційний трафік, телекоммуникационный трафик