С59
Соколова Л. В. Організаційно-економічне забезпечення адаптації підприємств до невизначеності бізнес-середовища : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.06.01 "Економіка, організація і упрвління підприємствами" / Соколова Людмила Василівна ; НАН України, Ін-т економіки промисловості. – Донецьк, 2006. – 32 с.
Соколова Л. В. Організаційно-економічне забезпечення адаптації підприємств до невизначеності бізнес-середовища : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.06.01 "Економіка, організація і упрвління підприємствами" / Соколова Людмила Василівна ; НАН України, Ін-т економіки промисловості. – Донецьк, 2006. – 32 с.
Статистика використання: Видач: 0
Анотація:
На основі використання системного підходу в дисертації розроблено концептуальні засади системи організаційно-економічного забезпечення
адаптації підприємства, сформовано її структуру та складові елементи. Розроблено й обгрунтовано науково-методичні рекомендації щодо розрахунку цільових параметрів стратегічної моделі адаптації підприємства. Запропоновано методичні підходи до планування заходів з адаптації, методичні рекомендації щодо розрахунку показників соціально-економічної ефективності адапційних
заходів, методику оцінки синергетичної якості функціонування системи організаційно-економічного забезпечення адаптації підприємства до невизначеності бізнес-середовища.
адаптації підприємства, сформовано її структуру та складові елементи. Розроблено й обгрунтовано науково-методичні рекомендації щодо розрахунку цільових параметрів стратегічної моделі адаптації підприємства. Запропоновано методичні підходи до планування заходів з адаптації, методичні рекомендації щодо розрахунку показників соціально-економічної ефективності адапційних
заходів, методику оцінки синергетичної якості функціонування системи організаційно-економічного забезпечення адаптації підприємства до невизначеності бізнес-середовища.
Тема:
- УДК
- 658.1 Форми підприємств. Фінанси
- 338.1 Економічний стан. Кон'юктура. Торговельно- промисловий цикл. Розвиток господарської структури. Економічне зростання Ключові слова
- маркетинг, маркетинг, marketing
- аналіз діяльності підприємства, анализ деятельности предприятия
- конкурентоспроможність, конкурентоспособность, competitiveness, competitive power
- бізнес-процеси, бизнес-процессы