Ф35
Федчишин Р. А. Інформаційні технології активізації процесу навчання з використанням когнітивної моделі інтелектуального агента : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.06 "Інформаційні технології" / Федчишин Роман Адамович ; МОНМС України, Укр. акад. друкарства. – Львів, 2012. – 28 с.
Федчишин Р. А. Інформаційні технології активізації процесу навчання з використанням когнітивної моделі інтелектуального агента : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.06 "Інформаційні технології" / Федчишин Роман Адамович ; МОНМС України, Укр. акад. друкарства. – Львів, 2012. – 28 с.
Статистика використання: Видач: 0
Анотація:
Проведено аналіз навчального процесу у вищих професійних училищах (ВПУ), який за своєю якістю повинен відповідати вимогам до обслуговування автоматизованих і комп'ютеризованих виробництв промислових комплексів різних галузей в структурі регіону. Обґрунтовано положення про те, що якість навчання можна підвищити не тільки за рахунок впровадження в навчальний процес інформаційних та комп'ютерних технологій, лабораторій комп'ютерної схемотехніки, а також на підставі когнітивної психології активізації процесу сприйняття і освоєння змісту професійно-орієнтованих знань. Для активізації процесу навчання використано модель інтелектуального агента побудовану на основі концепції когнітивної "Я - системи", що стало підставою розроблення стендів схемотехніки нового типу та лабораторних робіт, тестів, як засобів підвищення рівня сприйняття комп'ютерних наук учнями ВПУ.
Тема:
- УДК
- 376 Освіта, навчання, підготовка особливих груп осіб. Спеціальні школи Ключові слова
- когнітивна психологія, когнитивная психология
- інформаційні технології, ІТ, информационные технологии, ИТ, information technologies
- інтелектуальні агенти, интеллектуальные агенты Ключові слова латиницею
- IT-technologies, IT-технології, IT-технологии