Д21
Даюб Ясер. Методи та моделі оптимізації переміщення вантажів підвищеної небезпеки : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 01.05.04 "Системний аналіз і теорія оптимальних рішень" / Даюб Ясер ; МОНМС України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків : ХНУРЕ, 2011. – 19 с.
Даюб Ясер. Методи та моделі оптимізації переміщення вантажів підвищеної небезпеки : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 01.05.04 "Системний аналіз і теорія оптимальних рішень" / Даюб Ясер ; МОНМС України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків : ХНУРЕ, 2011. – 19 с.
- Електронна версія (pdf / 263 Kb)
- Замовити
Статистика використання: Завантажень: 2 Видач: 0
Анотація:
В дисертаційній роботі розробляються методи та моделі оптимізації переміщення вантажів підвищеної небезпеки. В роботі вперше виконана постановка динамічної транспортної задачі з урахуванням ризиків, що виникають в процесі виконання маршруту. Для вирішення задачі запропоновано моделі, які забезпечують ефективну зміну запланованого маршруту та оптимізацію рішення з мінімальними витратами часу та матеріальних ресурсів. Розроблені моделі дозволяють реалізувати прогнозування розвитку сценаріїв надзвичайних ситуацій та скоротити час прийнятих керуючих рішень стосовно зміни маршруту. В роботі вперше запропоновано метод оперативного пошуку керуючих рішень зі зміни маршруту, який враховує історію подібних надзвичайних ситуацій, використовує для зниження розмірності задачі, представлення ситуації у вигляді композиційних мікроситуацій, та використовує керовану еволюційну стратегію зі спрямованою еволюцією у комбінації з "мурахоподібною моделлю". В роботі проведено аналіз ефективності запропонованого методу у порівнянні з використанням існуючих методів для вирішення динамічної транспортної задачі в умовах міста та міжміського сполучення. Набув подальшого розвитку метод багатокритеріальної оптимізації маршруту, який на відміну від існуючих використовує вдалі прецедентні рішення та враховує у моделі транспортної мережі евристичні генерації нового альтернативного рішення і шляхом накладання штрафів на не ефективні фрагменти забезпечує оптимізацію стратегічних рішень для управління транспортуванням небезпечних вантажів, що дозволяє прогнозувати значення ризику стосовно стратегічного управління.
Тема:
- УДК
- 004.5 Взаємодія людини і комп' ютера .Інтерфейс "Людина - машина". Інтерфейс користувача. Середовище користувача
- 004.7 Комп' ютерний зв' язок.Мережі комп' ютерів
- 004.8 Штучний інтелект Ключові слова
- логістика, логистика
- ризики, риски, risk
- маршрутизація, маршрутизация
- багатокритеріальна оптимізація, БКО, многокритериальная оптимизация, МКО
- транспортна задача, транспортная задача