Шифр: 004.8 Ш19
Шампандар Алекс Дж. Искусственный интеллект в компьютерных играх: как обучить виртуальные персонажи реагировать на внешние воздействия : пер. с англ. / Алекс Дж. Шампандар. – Москва : Вильямс, 2007. – 768 с. : ил. – ISBN 978-5-8459-1170-4. – 275,00
Шампандар Алекс Дж. Искусственный интеллект в компьютерных играх: как обучить виртуальные персонажи реагировать на внешние воздействия : пер. с англ. / Алекс Дж. Шампандар. – Москва : Вильямс, 2007. – 768 с. : ил. – ISBN 978-5-8459-1170-4. – 275,00
Статистика використання: Видач: 2
Де отримати


Місце видачі: | Кількість: | В наявності: |
Абонемент загальний к. 358 | 1 | 0 |
Тема:
- УДК
- 004.89 Прикладні системи штучного інтелекту. Інтелектуальні системи, основані на знаннях Ключові слова
- штучний інтелект,ШІ, искусственный интеллект, ИИ,artificial intelligence, l`intelligence artificielle
- віртуальна реальність, виртуальная реальность, virtual environments
- розпізнавання образів, распознавание образов, pattern recognition
- комп'ютерні ігри, компьютерные игры, computer games
- генетичні алгоритми, ГА, генетические алгоритмы
- нечітка логіка, НЛ, нечеткая логика
- інтелектуальні комп'ютерні системи, интеллектуальные компьютерные системы
- кінцеві автомати, конечные автоматы