Вид документа:

Автореферат дисертації

УДК:

625.282:625.032.07
В75
Воронько О. М. Збільшення міжремонтних пробігів колісних пар локомотивів за рахунок раціонального вибору допускових параметрів зносу коліс : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.07 "Рухомий склад залізниць та тяга поїздів" / Воронько Олександр Миколайович ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. – Харків, 2010. – 20 с.


Статистика використання: Видач: 0

Анотація:
У роботі дістала подальшого розвитку теорія моделювання фрикційної взаємодії коліс локомотива з рейками. Розроблено методи збільшення пробігів колісних пар між обточуваннями бандажів за рахунок раціонального вибору допускових параметрів зносу коліс. Встановлено, що однією з істотних причин зниження ресурсу бандажів локомотивів є необґрунтований вибір допускових параметрів зносу гребенів, що створює передумови для передчасних обточувань бандажів і, як наслідок, штучно зменшує міжремонтні пробіги колісних пар. Запропоновано внести зміни до "Інструкції з формування, ремонту й утримання колісних пар тягового рухомого складу залізниць України колії 1520 мм" відносно значень допускових параметрів, а саме мінімально-допустимого параметра крутості гребеня і мінімально-допустимої товщини гребеня. Пропозиції автора дають змогу сподіватися на збільшення міжремонтних пробігів колісних пар на 20-25%.