Шифр: 655(07) Т35
Теремко В. І. Видавничий маркетинг : навч. посіб. / В. І. Теремко. – Київ : Академвидав, 2009. – 272 с. – (Альма-матер). – ISBN 978-966-8226-84-7. – 50,00
Теремко В. І. Видавничий маркетинг : навч. посіб. / В. І. Теремко. – Київ : Академвидав, 2009. – 272 с. – (Альма-матер). – ISBN 978-966-8226-84-7. – 50,00
Статистика використання: Видач: 0
Анотація:
У сучасній видавничій справі все менше залишається місця для аматорства. Ця діяльність потребує вміння досліджувати і розуміти ринок, характер конкуренції, ділову поведінку і потенціал конкурентів, з'ясовувати читацькі потреби, інтереси цільових споживачів і ефективно задовольняти їх. Завдяки маркетинговим знанням, умінням видавництво здобуває унікальність, самодостатність, конкурентоспроможність, непіддатливість до ні. застосувати щодо нього ринкову владу. Воно завжди налаштоване на пошук можливостей, взаємовигідне партнерське співробітництво, вибір товарних, цінових, дистрибуційних, кому-нікаційних стратегій, які б максимально реалізовували його ринкову силу і забеспечували досягнення цілей.
Такі знання допитливий студент знайде у пропонованому виданні, нісе розміннії проблематику навчального посібника "Основні засади видавничого бізнесу" (наступний - "Видавничий менеджмент"). Ознайомлення з його змістом спонукатиме до роздумів і видавців, авторів книг.
Такі знання допитливий студент знайде у пропонованому виданні, нісе розміннії проблематику навчального посібника "Основні засади видавничого бізнесу" (наступний - "Видавничий менеджмент"). Ознайомлення з його змістом спонукатиме до роздумів і видавців, авторів книг.
Де отримати


Місце видачі: | Кількість: | В наявності: |
Абонемент загальний к. 358 | 4 | 4 |
Тема:
- УДК
- 655.4 Видавництва та книжкова торгівля в цілому Ключові слова
- маркетинг, маркетинг, marketing
- реклама, advertising, promotion
- ціноутворення, ценообразование, costing, price determination, pricing, price setting
- маркетингові дослідження, маркетинговые исследования, marketing research
- видавнича справа, издательское дело
- засоби розповсюдження реклами, средства распространения рекламы, advertising media