С29
Селевич С. Г. Удосконалення системи управління екстреним гальмуванням автомобіля в умовах невизначеності : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.03 "Системи і процеси керування" / Селевич Сергій Геннадійович ; Нац. техн. ун-т " Харків. політехн. ін-т". – Харків, 2010. – 20 с.
Селевич С. Г. Удосконалення системи управління екстреним гальмуванням автомобіля в умовах невизначеності : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.03 "Системи і процеси керування" / Селевич Сергій Геннадійович ; Нац. техн. ун-т " Харків. політехн. ін-т". – Харків, 2010. – 20 с.
Статистика використання: Видач: 0
Анотація:
Дисертацію присвячено удосконаленню системи управління екстреним гальмуванням автомобіля в умовах невизначеності шляхом адаптації процесу управління до змінних режимів функціонування.
На підставі вивчення особливостей процесу екстреного гальмування автомобіля досліджено характер та складені математичні моделі збурень, що діють на об'єкт управління. Обгрунтовано необхідність, запропоновано спосіб та отримана залежність корегування коефіцієнта пробних впливів у функції від контрольних у процесі гальмування параметрів. Розроблено модель осиляційної модуляції тиску, яка дозволила відмовитися від ряду елементів, що суттево знизило собівартість та надійність системи управління в цілому. Виконано експериментальне дослідженняосціляційної модуляціїтиску в РТЦ, встановлено раціональний діапазон регулювання шпаруватості, визначена передатна функція виконавчого елемента, та обгругтований вибір співвідношення конструктивних параметрів с ціллю зменшення потужності електромагніту. Виконано чисельний експеримент по оцінці впливу запропонованих удосконалень САУ на стійкість та керованість автомобіля.
На підставі вивчення особливостей процесу екстреного гальмування автомобіля досліджено характер та складені математичні моделі збурень, що діють на об'єкт управління. Обгрунтовано необхідність, запропоновано спосіб та отримана залежність корегування коефіцієнта пробних впливів у функції від контрольних у процесі гальмування параметрів. Розроблено модель осиляційної модуляції тиску, яка дозволила відмовитися від ряду елементів, що суттево знизило собівартість та надійність системи управління в цілому. Виконано експериментальне дослідженняосціляційної модуляціїтиску в РТЦ, встановлено раціональний діапазон регулювання шпаруватості, визначена передатна функція виконавчого елемента, та обгругтований вибір співвідношення конструктивних параметрів с ціллю зменшення потужності електромагніту. Виконано чисельний експеримент по оцінці впливу запропонованих удосконалень САУ на стійкість та керованість автомобіля.
Тема:
- УДК
- 681.51 Системи автоматичного керування в цілому. Кібернетичні характеристики систем Ключові слова
- оптимізація, оптимизация, optimization
- системи автоматичного управління, САУ, системы автоматического управления
- автомобільний транспорт, автомобильный транспорт
- невизначеність, неопределенность, uncertainty
- програмно-технічні засоби, программно-технические средства
- гальмування, торможение
- осиляційна модуляція, осилляционная модуляция