О-26
Обухова А. Л. Удосконалення технології функціонування передавальних залізничних станцій в умовах змішаних та інтермодальних перевезень : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.01 "Транспортні системи" / Обухова Анна Леонідівна ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. – Харків, 2010. – 20 с.
Обухова А. Л. Удосконалення технології функціонування передавальних залізничних станцій в умовах змішаних та інтермодальних перевезень : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.01 "Транспортні системи" / Обухова Анна Леонідівна ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. – Харків, 2010. – 20 с.
Статистика використання: Видач: 0
Анотація:
Дисертація присвячена теоретичним та прикладним проблемам виконання процесів змішаних та інтермодальних перевезень.
Проведено аналіз теоретичних розробок і практичного досвіду виконання змішаних та інтермодальних перевезень вантажів залізницями.
На підставі відтворення технологій передавальних пунктів - поєднання "припортова станція - порт" і прикордонної станції у моделях оптимізації процесівобробки вагонів та перевізних документів було виявлено, що найбільший вплив на просування вантажів при змішаних та інтермодальинх перевезеннях має необхідність переходу з однієї ширини колії на іншу. Таким чином, була обгрунтована доцільність і необхідність дослідження поставленої задачі удосконалення технології роботи прикордонної передавальної станції з необхідністю зміни ширини колії.
Розроблено комплекс технологічних моделей обробки вогонопотоків на прикордонній станції при виконанні змішаних та інтермодальних перевезень. Комплекс містить можливі технологічні варіанти рішення переходу з однієї ширини колії на іншу та ураховує фактори, що впливають. Оптимізаційні завдання роботи залізничних передатних станцій сформульовані по двох критеріях оптимізації: мінімум сумарних витрат і мінімум часу на обробку вагонів, вантажів і перевізних документів. Як загальний критерій оптимізаці при виконанні змішаних та інтермодальних перевезень враховувався час доставки вантажу по всьому твранспортному ланцюгу.
Розглянуто проблеми організації інформаційного забеспечення змішаних та інтермодальних перевезень.
Проведено аналіз теоретичних розробок і практичного досвіду виконання змішаних та інтермодальних перевезень вантажів залізницями.
На підставі відтворення технологій передавальних пунктів - поєднання "припортова станція - порт" і прикордонної станції у моделях оптимізації процесівобробки вагонів та перевізних документів було виявлено, що найбільший вплив на просування вантажів при змішаних та інтермодальинх перевезеннях має необхідність переходу з однієї ширини колії на іншу. Таким чином, була обгрунтована доцільність і необхідність дослідження поставленої задачі удосконалення технології роботи прикордонної передавальної станції з необхідністю зміни ширини колії.
Розроблено комплекс технологічних моделей обробки вогонопотоків на прикордонній станції при виконанні змішаних та інтермодальних перевезень. Комплекс містить можливі технологічні варіанти рішення переходу з однієї ширини колії на іншу та ураховує фактори, що впливають. Оптимізаційні завдання роботи залізничних передатних станцій сформульовані по двох критеріях оптимізації: мінімум сумарних витрат і мінімум часу на обробку вагонів, вантажів і перевізних документів. Як загальний критерій оптимізаці при виконанні змішаних та інтермодальних перевезень враховувався час доставки вантажу по всьому твранспортному ланцюгу.
Розглянуто проблеми організації інформаційного забеспечення змішаних та інтермодальних перевезень.